• CGP
  • CGP
  • CGP
  • CGP
  • CGP
  • CGP
  • CGP
  • CGP
  • CGP
  • CGP
  • CGP
  • CGP
  • CGP
  • CGP
  • CGP
  • CGP
  • CGP
  • CGP
  • CGP

Kaj je Celostna grafična podoba?

CGP je sistem kreativnih rešitev, navodil in pravil, ki poskrbi, da podjetje svoje blagovne znamke, izdelke ali storitve vedno predstavlja potrošnikom na tak način, da so hitro prepoznavni in da se ločijo od konkurence.

Primarni elementi celostne grafične podobe so oblika in barva logotipa, izbor barv značilnih za podjetje, izbor pisave.

Sledijo sekundarni elementi, kot so oblika žiga, vizitke, oblika dopisne dokumentacije, morebitne embalaže, spletne strani in podobno. Vsi ti elementi celostne podobe naj bi se razvili skladno z dejavnostjo, ki jo naročnik opravlja, produktom, ki ga prodaja oz. s področjem na katerem deluje. Pravila uporabe vseh teh elementov se na koncu razvoja zapišejo v priročnik in naj bi se upoštevala pri uporabi, kar pa je predvsem odvisno od doslednosti lastnika blagovne znamke.