Kdo potrebuje CGP?
Izdelan CGP, ki se tudi sistematično uporablja, poskrbi za to, da potrošnik takoj prepozna nek produkt, pa naj bo to oglas v reviji, na televiziji ali pa napis na kombiju, za katerim se pelje.
Namen vsake blagovne znamke je, da se usidra v spomin tistega, kateremu je namenjena. V poplavi vseh mogočih blagovnih znamk je uveljavljanje nove zahtevno in odgovorno delo, ki zahteva veliko znanja, načrtovanja in jasno vizijo.
Eden izmed pomembnih dejavnikov pri uvrščanju blagovne znamke na trg je tudi njena CGP. Dobro izdelana celostna podoba komunicira s svetom kot celota, jasno prepoznavna med številnimi drugimi. Z dobro izdelano podobo, z jasnimi pravili in z doslednim upoštevanjem le-teh je podjetje na dobri poti, da bo trg znamko sprejel.
Slabo izdelana celostna podoba kupca predvsem zmede ali pa ga celo nezavedno odbija. Tudi nedosledno upoštevanje pravil pri uporabi elementov grafične podobe deluje zmedeno in nedosledno. Kupec bo še tako dober izdelek ali storitev presojal skozi celostno podobo in bo tako hitro dobil napačen vtis.
Seveda obstajajo podjetja, ki zaradi narave svojega dela ne potrebujejo CGP, a vsako podjetje, ki deluje v širokem segmentu uporabnikov, bi moralo razmisliti o tem, ali je dovolj prepoznavno.