Področja uporabe CGP
Celostna grafična podoba se lahko uporabi na vseh področjih, kjer poteka vizualna komunikacija s potencialnim ali obstoječim uporabnikom storitve ali izdelka.
Seveda pa se potrebna področja razlikujejo glede na okoliščine. Letališče na primer potrebuje celosten sistem notranjega označevanja, od talnih oznak, kažipotov do oznak izhodov, kjer je najpomembnejša lastnost predvsem jasnost in uporabnost. Časopis potrebuje svoj CGP, da bralec takoj prepozna tipografijo, barve ali razporeditev elementov. Pravila, ki si jih postavi dnevni časopis, so seveda veliko bolj konzervativna kot tista pri najstniški reviji, kjer je celo zaželeno, da se nekoliko kršijo. Transportna podjetja s svetom komunicirajo s pomočjo svojih premičnih panojev – kombijev in tovornjakov. Trgovci pa nam pošiljajo vsak teden nove ponudbe kar v nabiralnike. Vsako podjetje pač opredeli svoje potrebe glede na svojo dejavnost, organiziranost in velikost.