Vtis CGP na potrošnike
Logotip je od vseh elementov CGP deležen največje pozornosti in je zaradi tega tudi prva in ključna podoba, ki nastane v procesu. Je ponos oblikovalcev in lastnikov blagovne znamke.
Tukaj pa se lahko skriva tudi past: tudi vsi ostali grafični elementi morajo biti v pravilnih razmerjih z logotipom. In to zmeraj, na vseh področjih, od vizitke direktorja, do jumbo plakata ob cesti. V praksi pa se kasneje dogajajo take stvari, da so logotipi raztegnjeni, v nenavadnih barvah ali celo spremenjeni. Če imamo dobro izdelan sistem CGP, se lahko takim stvarem izognemo.
Večina ljudi sicer ni pozornih na take spodrsljaje, a lahko smo prepričani, da si bodo veliko bolje zapomnili izdelke, pri katerih je grafična podoba vedno enaka in dosledna. Vsi vemo, katera je najbolj slavna brezalkoholna pijača na svetu. Menda se je okus pijače skozi leta spreminjal, logotip in ime pa sta še vedno enaka.
Tudi lastniki blagovne znamke najslavnejše čokolade se zavedajo, kako pomembno je biti dosleden pri uporabi pravil CGP in od tiskarjev pričakujejo, da bo imel ovoj njihove čokolade ali reklamnega plakata vedno enak odtenek vijolične.