Grafično oblikovanje

Katero oblikovanje je najdražje? Tisto, zaradi katerega ljudje mečejo tiskovine v smeti in zaradi katerega ostajajo na prodajnih policah knjige in revije.

Pregovor sicer pravi, da imajo vsake oči svojega malarja, a skozi stoletja smo ljudje razvili veliko vzorcev, zaradi katerih so nekatere stvari všeč večini med nami. Tako obstajajo tudi pravila uspešnega grafičnega oblikovanja. Tiskovina, ki jo ljudje zabrišejo v smeti, se teh pravil očitno ne drži.

V procesu od osnutka do tiskovine so stroški tiska in distribucije kar nekajkrat višji od cene oblikovanja. Kljub temu pa je grafično oblikovanje tisto, ki odloča o tem, ali bo tiskovina končala v košu za smeti. Oblikovanje je vredno toliko, koliko ljudi dejansko prepriča. Najdražje pa je tisto oblikovanje, zaradi katerega romajo drage tiskovine v smeti. Ali tudi vi mečete denar v koš za smeti?

Izvlecite največ iz vašega oblikovalskega proračuna

Knjiga ali revija morata pritegniti kupca, da ju bo pripravljen kupiti. Katalogi, letaki in sploh vse poslovne tiskovine pa morajo prepričati potrošnika ali poslovnega partnerja, da zaupa vašemu podjetju in blagovni znamki. Grafično oblikovanje je tukaj ključna in najpomembnejša sestavina.

Poskrbite, da bodo vaše tiskovine prepričale uporabnika

To boste dosegli tako, da bodo vsi materiali izražali skladno in očarljivo podobo. Hkrati pa morate hitro in učinkovito pripeljati vašo tiskovino skozi cel proces do tiska.